בוק בת מצווה היא חוויה מדהימה לילדתכם וגם לכם ההורים, התינוקת שלכם הפכה בין רגע לנערה צעירה יפה ותוססת. רגעים אלה הם רגעים בלתי נשכחים עבורה ובוק בת מצווה היא מתנה נפלאה שתוכלו להעניק לה. אם יש לכם את האמצעים, אל תתפשרו בבוק שלה כמו שלא התפשרתם בחתונה שלכם על רמת צילום אירועים.


טיפים חשובים לבוק בת מצווה 
בחירת קונספט

מומלץ לעשות בוק בת מצווה תחת קונספט או סיפור מסוים. תשאלו את ילדתכם מה היא חולמת להיות, אולי היא רוצה להיות נסיכה ואז אפשר לבנות את כל הבוק עם סיפור על נסיכה ובכך להתאים את הביגוד, האיפור, והתסרוקת למראה נסיכתי  או שאולי היא בכלל חולמת להיות אשת עסקים מצליחה וכו'.

אם היא לא רוצה קונספט אחד ויחיד אפשר לצלם מגוון תמונות מדהימות בלוקיישנים שונים, למשל,  עם רקע של קירות גרפיטי וציורים לצד אופנועים, בתלבושת קאובוי על סוסים ויש כאלה שרוצות צילומי טבע רומנטיים הכל תלוי במה שהיא רוצה. ניתן גם להביא את חיית המחמד שלה במידה והיא רוצה להצטלם איתו, אקססוריז ואביזרים גם משדרגים את נראות הבוק רצוי להביא אביזר בעל משמעות מיוחדת לדוגמה אם היא משחקת טניס אפשר להביא מחבט או כלי נגינה.

להיראות מדהים!

זה היום שלה להיראות מדהים הבוק יישאר איתה לנצח ובנוסף הוא יעבור דרך כל המשפחה הדודות הסבתות וכולי. זכרו כמה מופלא היה כשעשיתם צילום הריון וכמה כיף לעיין בו עכשיו, לא סתם אומריםשלבומים הם לנצח! לכן קחו אותה לשופינג והתאימו את הבגדים לבוק ולקונספט הכללי שלו, רצוי לבחור שמלה אחת רומנטית ועדינה, שמלת נשף בגווני כסף ונצנצים, וג'ינס אופנתי עם חולצה מכופתרת.

אם כבר עושים בוק חבל להתפשר ולא לעשות לה תסרוקת ואיפור מקצועי שישדרגו לה את כל ההופעה. תדאגו שצוות ההפקה יחליף את התסרוקות ואת האיפור בהתאם לבגדים וללוקיישן. אם אתם עושים צילומי חוץ עדיף לבצע את הצילומים בקיץ  מאחר ורוב בנות שתים עשרה מעדיפות בגדים קצרצרים בהתאם לצו האופנה.

צלם מקצועי

חשוב לבחור בצלם עם ניסיון במיוחד בצילום בת מצווה ולא צילום אירועים. צלמים עם ניסיון כבר יודעים לקלוע לטעמן של בנות 12 ויש להם סבלנות להתמודד עם מצבים שקורים רק בצילומי בוק בת מצווה. בנוסף הם מכירים לוקיישנים מעולים בשביל הצילומים.

רצוי לבדוק מה כוללת החבילות בוק של הצלם לעיתים קרובות יש מגוון רחב של אפשרויות שדרוג כגון הוספת כיתוביות, פוטושופ , אלבום בעיצוב גראפי, יש גם אופציה של סרט וידאו קצר שישודר באירוע עצמו רצוי לבחור רשימה של שירים בשביל ההקלטה.כדי לבחור צלם נסו לאסוף המלצות מחברים והסתכלו באינטרנט לרוב הצלמים יש גלריית תמונות ועבודות.

אמא אם עשית צילום הריון ולאחר מכן צילומי תינוק אפשר לבקש לאחד את כל האלבומים התוצאות מדהימות ומרגשות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן