צילום הריון הפך לטרנד ובצדק היום ההיריון מהווה עבור האישה את חגיגת הנשיות האולטימטיבית, הנשיות היוצרת שבכוחה להעניק חיים. אז למה לא להנציח רגע מופלא וקסום זה. כמו שביום החתונה נבצע צילום אירועים כך גם בהריון חשוב לבצע צילומי הריון.


מה עלי לקחת בחשבון כדי שהצילומים יהיו מוצלחים 

בחירת הצלם–  צילום הריון הוא אירוע אינטימי וכדי שהצילומים יממשו את מלוא הפוטנציאל שלהם חשוב שתרגישי בנוח עם הצלם, לכן מראש תחליטי אם נח לך בקרב צלם או צלמת. שימי לב שקיימים הרבה צלמים שמתמחים בצילומי הריון ודומים להם, צילום אירועים הוא סגנון אחר ולא בטוח שצלם אירועים יתאים לאווירת צילומי הריון.  

דבר נוסף שתשימי אליו לב זה האם יש לך כימיה עם הצלם ואם הוא משרה בך תחושה נעימה ורגועה, כמו שכבר אמרתי הכי חשוב בצילומי ההיריון שתרגישי בנוח. לפני שאת נסגרת על צלם מסוים מומלץ לבדוק עבודות קודמות מגוון הצלמים בשוק רחב ולכל הצלם הסגנון האישי שלו חשוב שתתחברי לסגנון הצילום של הצלם.

בחירת לוקיישן וסגנון צילום– קיימות שתי אפשרויות של צילום הריון עיקריות האחת בסטודיו והשנייה בחוץ. בחירת המקום צריכה להיות מושפעת ממזג אוויר, נוחות והעדפה אישית. היתרון הסטודיו הוא הנוחות והשליטה על התאורה ועל איך תראה התמונה בסוף הצילומים. 

לעומת זאת הצילומים בטבע הם מיוחדים ויפיפיים. מומלץ לחשוב מראש על הסגנון שאת רוצה, מניסיון, נשים היודעות בדיוק מה הן רוצות בדרך כלל מרוצות יותר מהתוצאה הסופית. לדוגמא סגנון תמונות רך ,אמנותי, בצבע או שחור לבן, עם או בלי בן זוג, תרגישי חופשי להיות יצירתית ממש כמו מתי שעשית בוק בת מצווה.

מתי להצטלם- זמן הצילום הוא קריטי חבל לקבוע מועד מוקדם מדי שבו הבטן לא תהיה עדיין בולטת מספיק, לעומת זאת במועד מאוחר מדי את עלולה להרגיש כבדה ועייפה. לכן זמן הצילום האופטימאלי הוא החל מהשבוע ה 30 ולא יאוחר מהשבוע ה39 . רצוי שתגיעי לצילומים נינוחה ורגועה, לא ישר אחרי העבודה. הרבה נשים הולכות לספא לפני הגעתן לצילום.

ביגוד- הביגוד תלוי בסגנון הצילומים שתבחרי אבל רצוי לבחור בגדי הריון בצבעים בהירים ופסטלים המבליטים את ההיריון ולא מסתירים אותו כגון בגדים רחבים או כהים מדי. הטרנד הפופולארי של התקופה האחרונה הוא צילומי הריון אמנותיים בתחתונים בלבד. לעיתים הצלם מציע להביא את הבגדים לצילום, קחי איתך בגדים נוספים למקרה שבגדי הצלם לא ימצאו חן בעיניך.

שאלות נוספות שחשוב שתשאלי

אל תשכחי לבדוק מראש את כל הדברים הבאים, ואל תשאירי אותם לאחרי הצילומים.

  • מה מקבלים בדיוק ובאיזה מחיר, רוב הסיכויים שאם תשאלי את השאלה הזאת מראש תקבלי מעט יותר. בנוסף צלמים שונים מציעים חבילות ושירותים שונים.
  • אפשר להוזיל את עלויות הצילומים אם תשכירי את הצלם לעבודות נוספות    לדוגמה אם לילדה יש בת מצווה אפשר על הדרך לעשות בוק בת מצווה וכדומה.
  • בדקי כמה תמונות הצלם מתחייב לספק. מה הן העלויות של הצילום בלבד, וכמה עולה אלבום.
  • בדקי באיזה שיטה הצלם עובד כלומר אם הוא מבצע עיבודי פוטושופ כחלק מהצילום או שיש צורך בתוספת תשלום.
  • ולבסוף בדקי תוך כמה זמן תקבלי את התמונות.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן